Hier komen de briefjes van de kindjes. De nieuwste verschijn telkens vanboven.
Wil je zelf iets sturen, klik dan hieronder op Wistje dat - Familie
Wist je dat…
Info voor de ouders : Blijkbaar worden onze kleinste gymnasten elk jaar zelfstandiger....
De meeste vinden het niet nodig om een berichtje aan hun ouders door te geven....
Hieronder toch wat berichtjes :
We plaatsen hier de berichtjes zodra wij er van de kinderen ontvangen.
Estée :
Ik heb een beetje geweend omdat ik jullie mis en ook een beetje moe ben. Ik zal meer slapen.
Ilyse :
Hallo Erno,
Ik vind het een leuk brief van jou! Je hebt me op het juiste pad gestuurd. Nu heb ik er meer zin in.
Nina B :
Mama, je hebt nu extra pech. Nu weet je hoe het voelt om heel de tijd flauwe moppen te horen.
Dank je wel voor de 9 en 3/4 verjaardag. Ik ben superblij dat je me dat laat weten.
Louise D :
Dag mama, papa en Helena
Hoe is het met jullie? Met mij gaat het goed. Mis je me niet een beetje? Ik jullie niet hoor. Hier is het veel leuker dan thuis lol
Rachel R :
Dag mama, papa, Rachel en Juul, Bedankt om me te aan herinneren om mijn tanden elke dag te poetsen. Hiervoor heb ik alles mee.
Maar wat de slipjes betreft, jij zou ze in mijn valies steken....; Ik heb ze nu niet mee.... Maar ja, zo erg is het niet zeker? lol
Jocelyne :
Mama, papa, ik was de eerste dag een beetje bang en ik miste jullie. Ik wilde snel thuis zijn. Maat nu is het goed.
Faye :
Dankjewel voor jullie bericht, mama papa en Esmée
Nora :
Papa, ik mis je. Ik hoop dat je vlug thuis bent.
Rachel A:
Lieve mama papa en broers.
T is hier super leuk,we zijn bezig met nieuwe oefeningen leren.Ik doe goed mijn best.vanmiddag hebben we belegd broodje eten en vanavond een verrassing ik vertel jullie het nog wel.ik heb hier goed geslapen er is een douche op de kamer🥰 dikke knuffel en veel zoenen je frikandelletje.❤️
Faye :
Hey Eliana, hier een briefje uit Frankrijk. Ik ben op turnstage. Ik schrijf je deze brief omdat je een hele goeie vriendin bent.
Je hebt hebt heel veel talent. Hoe is het et Roel?
Ella :
Lieve mama en papa en Marion. Ik ben nu in de turnzaal en vindt het hier heel tof. Het is een grote zaal.
Het eten is ook lekker en de vriendinnen zijn tof. Ik heb flink geslapen.
Rachel :
Lieve mama en papa en médard en kamiel. Ik mis jullie allemaal een beetje.
Cilou :
Dag mama, papa en aimé, alles gaat goed. Ik heb goed geslapen. Ik heb een t--shirt gekregen. Veel groetjes aan jullie.
Faye :
Emiel, dat is lang geleden. Hoe was het met kerst? Mis je mij? Ik jou wel. Ik ben op stage met mijn vriendinnen (tis wel heel leuk).
Doe de groetjes aan jouw papa en mama en jouw zussen.
Clara :
Liefste mama en papa. Ik miste jullie de eerste dag heel veel maar nu lukt het. Groetjes
Faye :
Liefste mama en papa, Esmée.... Ik hou van jullie.
Michelle :
Love you. Ik mis je mama en papa. Ik hou van jullie.
Ester :
Lieve mama en papa. Je had een mooie brief geschreven. I love you. Ik mis je niet meer zo veel.
Estelle :
Ik mis je Spur. Graag een keer naar Disneyland gaan.
Morgane :
Lieve mama en papa,
Ik mis jullie een beetje. Daarom schrijf ik jullie deze brief omdat ik zoveel van jullie hou.
Love you.
Copyright © Alle rechten voorbehouden